Ben je op zoek naar een effectieve aanpak van je klachten? 


Wat kan je verwachten ?


Tijdens het eerste consult worden je klachten besproken maar ook de historie en eerdere ziektes of aandoeningen kort geInventariseert om je individuele behandeling succesvol te laten zijn. Vaak spelen naast lichamelijke klachten zoals hoofd- en spierpijn, ook vermoeidheid / concentratieproblemen & depressieve gevoelens een rol bij het ontstaan van de problematiek..

Dit kan het gevolg zijn van tijdelijke overbelasting of ingrijpende gebeurtenissen zoals verlies van dierbaren, werk of relatie maar ook langdurige fysieke stress t.g.v. een onbalans in activiteit & rust kan tot uitputting of extreme vermoeidheid leiden.

TaoHealing biedt naast een effectieve aanpak voor particulieren ook BEDRIJVEN een PREVENTIEMAATREGEL-Pakket (vrijgestelde btw)

Informeer vrijblivend naar de voorwaarden!


Bij het online maken maken van een afspraak worden bij bevestiging een vragenlijst en persoonlijke gegevens gevraagd- om uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen ,is het noodzakelijk relevante  informatie te verstrekken om uw behandeling zo veel mogelijk te laten aansluiten bij uw behoefte. 

Ook wordt verzocht akkoord te gaan met enkele privacy-verklaringen.


Ook is het sinds kort mogelijk ZELF ONLINE uw AFSPRAAK in te plannen . Daarbij komt u terecht op een online agenda waar de beschikbare tijden worden getoond- houdt er rekening mee dat bij de 1e afspraak ook de online-vragenlijst kort zal worden besproken en de gekozen behandelduur aansluit bij uw behoefte & budget.

Plan via deze link zelf je afspraak in

de link opent in een online agenda waar je uit massage consulten & lichaamsgerichte consulten kan kiezen

Betaling per pin direct na consult

aangesloten bij

 

                                                 De praktijk is aangesloten bij het NIBIG en voldoet aan de WKKGZ

“Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoen aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.
Klachten functionaris
Het kan voorkomen dat u als cliënt van mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bieden bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Geschilleninstantie
Het staat je vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt – je te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten.
Met ingang van  2017 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt je via de website van het NIBIG.


Alle consulten zijn toegankelijk ZONDER doorverwijzing van huisarts 






 








 
 
 
E-mailen
Bellen
Info